tirsdag den 1. september 2015

C9 dag 4+5

Nu hvor man må spise er det ikke så svært mere. Det kører på uden problemer synes jeg. Men jeg er altså ved at miste modet lidt. 
Ved vejning igår havde jeg taget på 0,3kg og yderligere 0,3kg idag. Nu er jeg kun 0,4kg fra startvægt og det føles altså ikke særligt sjovt. 
Især ikke når jeg har fulgt planen som man skal og motioneret meget mere end hvad man "skal". 
Jeg håber at det er min kvindelige cyklus der fucker det hele op med at binde en masse vand og at jeg lige pludseligt vil se de fremskridt. 
Var også til crossfit igår og tro det eller ej, det gik rigtigt godt. 
Jeg var egentlig forberedt på at ingen energi have og at det skulle være frygteligt. Ja selfølgelig var det skidehårdt som det plejer men jeg havde rigtigt god energi og overraskede mig selv med at lave rigtigt fine turkish get ups! 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar