søndag den 30. august 2015

C9 dag 2 & 3

Årh, jeg kan bare sige at dag 2 var hård! Det var helt ok på den måde at jeg ikke var sulten men jeg var helt mat efter at have cyklet på arbejde. Og så skulle vi i møde hvor vi blev sat foran to store skåle med slik! Omg altså!
Men jeg klarede det! 
Og cyklede til vuggestue fest som vi desværre var nødt til at tage hjem fra fordi min lille S havde feber. 
Senere skulle jeg egentlig taget ind til byen igen på fest med nogle kollegaer men det var nok heldigt jeg blev hjemme. Jeg havde det godt i sofaen men når jeg rejste mig op blev jeg da helt rundtosset. 

Dag 3
Idag har det været så meget bedre! Stadig lidt mat i benene efter alle trapper vi har herhjemme. Men imorges måtte jeg spise 1 proteinshake til morgenmad og så tog jeg en 35min lang powerwalk. 
 
Efter det cyklede vi på legepladsen og hyggede med gederne. 

Hjem igen hvor jeg drak yderligere en proteinshake også afsted på reception. Vi gik dertil og tilbage, hvilket tog en time. Og vi stoppede igen på legepladsen. Det ville jeg aldrig have haft energi til de to første dage. 

Og om aftenen måtte jeg spise mad! Salat, tun med tomatsovs og pasta! Yen! 
Men det sjove var at jeg ikke kunne spise mere end halvdelen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar