torsdag den 13. august 2015

Træning

Fra det jeg var ca 20 år har jeg trænet meget. Det har gået op og ned i perioder men det har altid været et eller andet. 
Kickboxning, styrketræning, løb, fodbold, thai boxing, roller derby - you name it!

Altid ret udfordrende hårde sporter men jeg har virkelig syntes at det var sjovt.

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid med lille S var jeg jo selvfølgeligt nødt til at stoppe med roller derbyn, jeg kunne jo ikke gå i nærkampe på rulleskøjter med en så ømtålig mave.

Mit mål var så at jeg skulle gå og styrketræne hele graviditeten med de 3 første måneder var jeg så træt at jeg næsten ikke tog mig udenfor døren og lidt efter det blev jeg så plaget af bækkenløsning at jeg ikke kunne gå. Det blev dog lid fitness center og cykling, men det blev langt fra den graviditet jeg ønskede mig.

Efter jeg født blev det mange mange kilometer med børnevognen. Jeg tabte alle kilo og faktisk 4 mere. Det føltes rigtigt godt.

Så kom efteråret og jeg skulle begynde at arbejde igen. Og tiden til træning var slet ikke at finde. 
OMG hvor er det svært at komme ind i virkeligheden. Fuldtidsarbejde og baby.

I foråret blev det ikke meget bedre, ingen inspiration, ingen tid men så lige pludseligt!
Efter at have gået turer med veninden i maj og juni fik jeg nyt job og inspirationen til at bevæge mig var der igen.

Og før at gøre det hele så nemt som muligt valgte jeg en sport jeg syntes så sjov ud og desuden var stedet tættest på mit hjem og det var CFC.

Cross Fit Copenhagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar