mandag den 17. august 2015

Cross fit

Jeg orkede ikke træne torsdag aften, men jeg nåede et hold kl. 08.00 fredag morgen.
Hold da op! Det var hårdt.

Squats, squats, squats og lidt dumbbell. Men jeg elsker det. Du føler dig virkelig god når du går fra time og fulstændigt gennemtrænet.

I lang tid efter jeg fik S har jeg gået og kigget over til Cross fit lokalet ved siden af vores hus. Jeg har meget gerne villet starte op men jeg har ikke rigtigt turdet da jeg i meget lang tid døjet med bækkenløsning, også efter graviditeten. Mine hofte og min krop er slet ikke hvad de har været og jeg føler smerter hver dag. Men da det eneste div. fysioterapeuter og læge siger til mig er at man skal træne så tænkte jeg at nu må det blive!

I CFC starter man med en introperiode på 2x/uge i 2 uger hvor man gennemgår meget af grunderne og lave nogle slags mini WODs. Det er vildt.
Men når man så kommer til de rigtige WODs bliver det virkelig vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar