fredag den 28. august 2015

C9 - Dag 1 (igår)

Igår var første dag på min C9 detox. Jeg vågnede på morgenen og var heldigvis ikke sulten.

Så skulle jeg spise 30ml aloe vera, 1 pille og 1 glas vand. Og så 30 min lavintensiv træning oveni det.
Træningen blev til aflevering vuggestue samt cykling til arbejde. 32min. Godt så.

Vel på arbejde føltes det ok, dog var jeg lidt mat i benene. 

10:30 var det så tid til mellemmad. En lille lille pose med fiberpulver blandet ud i vand.. hmm

12:30 måtte jeg endelig får noget ordentligt, en smoothie på proteinpulver og minimælk. Yey! 
Spiste også lidt fra den frie liste så det vil sige nogle skiver agurk og 2 gulerødder. (Samt aloe + pille)

Jeg drak te hele eftermiddagen og fordi jeg også skulle cykle 30 min hjem så spiste jeg en nektarin (også fra den frie liste) og klarede det fint. Fik dog ligge mig ned i sofaen direkte og puste lidt ud. 

Jeg lavede mad til familien og drak lidt aloe.

Jeg brugte 2 timer på at putte min datter og drak lidt aloe.

Til sidst stenede jeg lidt foran fjernsynet med mit strik og gik tidligt i sen. 

Men hey! Kun en dag tilbage af de to første! Og fordi jeg skriver så sent er det jo faktisk næsten kun en halv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar